FUNERAL ROADTRIP

TRENDTOUR VOOR UITVAARTGERELATEERDE ONDERNEMERS

Ja! Dit wil je meemaken. Een dag onderweg met andere uitvaartgerelateerde ondernemers en werken aan jouw onderneming, merk en marketing. De Funeral Roadtrip is een enerverende dag waarin je locaties bezoekt waar je inspiratie vindt en wordt gecoacht door TEDx spreker en uitvaarttrendwatcher Marieke van der Weiden MA . Je stapt de tour uit met een hoop nieuwe kennis, ideeën en doelen en een compleet nieuwe drive om zaken vanaf nu op een creatieve manier aan te gaan pakken. We hebben het in onze tours over de Uitvaart van de Toekomst, 20 trends waar je iets mee kunt in jouw onderneming en uitvaartmarketing op weinig budget. Stap in! Laat je inspireren in de enige trendtour voor uitvaartgerelateerde ondernemers in NL. 

SFEER INDRUK FUNERAL ROADTRIPS

Programma Roadtrip
9.30 uur Verzamelen voor opstap
10:00 uur Rijden + actieve lezing Uitvaart van de Toekomst door Marieke van der Weiden MA
11:00 uur Aankomst op locatie A + inspiratiesessie
12:00 uur Rijden en lunchen
13:00 uur Aankomst op locatie B + introductie 20-trends voor jouw onderneming
14:00 uur Werksessie 20 trends voor jouw onderneming
15:00 uur Werksessie Marketing op weinig budget (inhakend op trendsessie ervoor)
16:00 uur Einde programma

PRAKTISCHE INFO VOORAF

  • Opstapplaats is Rotterdam. We rijden vervolgens naar een ochtend- en middaglocatie. Je wordt weer afgezet bij de opstapplaats aan het eind van de dag
  • Opstapplaats is Rotterdam Blijdorp Van der Valk Hotel Parking. Je kunt daar je auto kwijt voor 10 euro per dag
  • Al het vervoer, catering, toegang tot locaties, lesmateriaal en begeleiding is inbegrepen. Je krijgt tevens een survival-tas met kladblok, pennen, snacks en water
  • De lunch wordt door ons verzorgd : vega of vlees
  • De Funeral Roadtrip is een lesprogramma op één dag met meerdere ondernemers
  • Het doel is een goede dag met elkaar te hebben en nieuwe informatie en inspiratie op te doen voor jouw onderneming en het werken aan een daadwerkelijke richting voor een marketingactie
  • Je krijgt werkopdrachten door de dag heen die je helpen bij het vormen van ideeën en constructies
  • We houden de huidig geldende covid-maatregelen in acht zover dat wordt gewaardeerd
  • Voor het evenement vragen we deelnemers naar thema's die behandeld zouden moeten worden tijdens de tour om een zo effectief mogelijk programma af te draaien
  • Er kunnen maximaal 20 personen deelnemen aan een tour
  • De tour vind altijd doorgang, ook bij een gedeeltelijke Lockdown. In dat geval bewegen deelnemers met hun eigen auto's naar locaties die zijn ingericht op de gangbare covid-maatregelen.  

FEEDBACK VAN DEELNEMERS